Díjat nyert ügynökségünk, a Peaktime!
Díjat nyert ügynökségünk, a Peaktime!
Nagy öröm számunkra kreatív ügynökségünk, a Peaktime sikere! Munkatársaink a Kreatív CMA-Influ versenyen a 'ValMar King szendvicsek a Burger Kingben' kampányukkal bronz díjat nyertek az influ/integrált megoldások kategóriában.
Igazi csapatmunkáról beszélhetünk, a díjat közösen vették át a Postforrent Hungary-vel és a Burger Kinggel. A kampány célcsoportja a Z generáció volt, az ő elérésük és megszólításuk, amiben a Valmar tökéletes és hiteles partnernek bizonyult. Az ATL akitivitásokon kívül, kiemelt figyelmet kaptak azok az események, ahol a rajongók kapcsolódni tudtak az előadóval. A vásárlók értékelték a terméket és azt is, hogy ez nem egy átlagos kampány, nem csak egy új íz valamiből, hanem valami, amit konkrétan nekik találtak ki.